قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal CMS 6.20

دانلود سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal CMS 6.20




دروپال نرم‌افزاری رایگان و کد باز به زبان PHP برای مدیریت محتوا، توسعه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ است که تحت مجوز GPL منتشر شده‌است.از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است. وبگاه کاخ سفید  نیز از دروپال استفاده می‌کنند! نسخه نهایی دروپال 6.20 ترجمه شده به زبان فارسی بهمراه عملیات نصب و بروزرسانی فارسی، توسط گروه پشتیبانی دروپال فارسی هم اکنون جهت دریافت در دسترس شما عزیزان می باشد. این نسخه توسط گروه مترجمین آیریک از زبان انگلیسی به فارسی معادل سازی و در نهایت توسط گروه پشتیبانی دروپال فارسی جهت ارائه آماده شده است.
برای دانلود رایگان نرم افزار بهمراه توضیحات بیشتر و قابلیت های کلیدی نرم افزار از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مجموعه نرم افزارهای جدید شرکت ادوب Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection

دانلود مجموعه نرم افزارهای جدید شرکت ادوب Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection


دانلود مجموعه نرم افزارهای جدید شرکت ادوب Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection
دانلود رایگان جدید ترین پکیج محصولات شرکت ادوب Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection با لینک مستقیم همرا با کرک کامل
اگر در خاطرتان باشد در حدود یکسال قبل میهن دانلود جز اولین سایت هایی بود که مجموعه نرم افزار شرکت ادوب را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود کاربران سایت خود قرار داد. امروز بعد از گذشت یکسال مشاهده نمودیم که این شرکت مجموعه جدید نرم افزارهای خود را با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection منتشر ساخته بنابراین پس از تست و برسی سالم بودن این مجموعه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود این مجموعه جدید و فوق العاده را برایتان قرار دهیم. در این مجموعه بهترین و قویترین نرم افزار های کمپانی Adobe قرار داده شده  که شامل انواع نرم افزارهای طراحی، نرم افزار های میکس و مونتاژ، نرم افزارهای گرافیکی، نرم افزارهای طراحی صفحات وب و بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز گرافیست ها و افرادی که به صورت حرفه ای با نرم افزارهای طراحی سروکار دارند قرار دارد. جالب است بدانید این مجموعه در بازارهای جهانی با قیمت های بسیار گران به فروش میرسد که سایت میهن دانلود مفتخر است این مجموعه را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران محترم قرار دهد.
نرم افزارهایی که در این پک قرار گرفته اند عبارتند از:
- Adobe Photoshop® CS5 Extended:
جدید ترین نسخه نرم افزار فتوشاپ شرکت ادوب که اکثر گرافیست های جهان از این نرم افزار برای طراحی و ویرایش تصاویر استفاده می کنند. جدید ترین قابلیتی که به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است قابلیت کامل سه بعدی سازی می باشد.
- Adobe Illustrator® CS5:
جدید ترین نسخه نرم افزار طراحی شرکت ادوب که در زمینه طراحی و ساخت کارهای هنری و بسیار زیبا ClipArt از علاقه مندان بسیار زیادی در جهان برخوردار است.
- Adobe InDesign® CS5.5:
جدید ترین نسخه نرم افزار طراحی محیط و مدیریت لایه ها شرکت ادوب که یکی از برترین نرم افزارهای ساخته شده در این زمینه می باشد. همچنین این نرم افزار با سایر نرم افزارها این شرکت شامل Adobe Photoshop®, Illustrator®, Acrobat®, InCopy®, and Dreamweaver® سازگاری کامل دارد.
- Adobe Acrobat® X Pro:
جدید ترین نسخه نرم افزار طراحی و ساخت فایل های پی دی اف شرکت ادوب که اکثر افراد از آن برای ساخت اینگونه فایلها استفاده می کنند. این نرم افزار جز کاملترین و مشهورترین نرم افزار های این شرکت در زمینه ساخت فایلهای پی دی اف می باشد که به دلیل داشتن ابزارهای متنوع و بسیار زیاد از هواداران بسیار زیادی در جهان برخوردار است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5.5 v11.5

دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5.5 v11.5


دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5.5 v11.5
پس از معرفی جدید ترین نسخه پکیج نرم افزارهای شرکت ادوب که در چند هفته پیش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection برای دانلود دوستان قرار گرفت در پست امروز وب سایت میهن دانلود یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارهای این مجموعه را به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Adobe Dreamweaver یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی است. این برنامه یکی از بهترین گزینه های یک طراح وب به شمار می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای طراحی و ساخت صفحات وب قرار گرفته است که طراح را قادر میسازد به دو صورت Design و Code اقدام به طراحی وب مورد نظر خود نماید. پشتیبانی کامل از تکنولوژی های جدید استفاده شده در صفحات وب  بویژه دو زبان PHP و .Net به طراحان حرفه ای سایت های پویا کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری کامل با CSS و HTML و نسخه های جدید آن، آپلود مستقیم فایل ها بر روی هاستینگ با امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، سازگاری کامل تر با فلش و متعلقات آن، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، پشتیبانی از تکنولوژی Ajax و ... می باشد. یکی از امکاناتی که به نسخه جدید این نرم افزار اضافه شده قابلیت ویرایش مستقیم سیستم مدیریت سایت ها یا همان CMS هاست می باشد که کاربران حرفه ای و همچنین مدیران سایت ها به راحتی می توانند کدها و حتی سایت را ویرایش کنند که از معروفترین آن ها می توان به Wordpress و Joomla اشاره نمود که از PHP استفاده می کنند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار طراحی سایت StudioLine Web 3.70.39.0

دانلود نرم افزار طراحی سایت StudioLine Web 3.70.39.0


دانلود نرم افزار طراحی سایت StudioLine Web 3.70.32.0 Portable
StudioLine Web نام نرم افزاری است که امکانات لازم برای طراحی سایت را برای شما گردآوری کرده و در یک محیط گرافیکی و زیبا به شما امکان استفاده از آنها را می دهد. بدین ترتیب می توانید سایت خود را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار عدم نیاز به کدنویسی است که بدین ترتیب سرعت شما را در انجام امور افزایش می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحات HTML را به سادگی آماده کنید و هرآنچه نیاز دارید را به آنها اضافه کنید. ویرایش صفحات HTML ، کار با لایه ها و ویرایش آنها ، اعمال افکت های مختلف و ابزار انتقال فایل را می توان از جمله امکانات این نرم افزار دانست. همچنین می توانید برای وب سایت خود گالری عکس طراحی کنید و از آرشیو خود در آن استفاده نمایید. شایان ذکر است که نسخه ای که پیش روی شماست به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب نرم افزار وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


secret70

حسن

secret70

http://secret70.loxblog.com

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

دانلود سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal CMS 6.20

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

قدرتمندترین وبلاگ دانلود